Недавно проведені дослідження у Корнельському та Стенфордському університетах (США) показують, що вуглецевий слід при використанні блакитного водню як палива на 20% більший, ніж від природного газу або навіть вугілля, а також на 60% більший, ніж від дизельного пального.
З цього приводу була опублікована доповідь у спеціалізованому виданні «Energy Science and Engineering». Науковці критикують плани деяких країн використовувати блакитний водень як заміну традиційним видам палива, оскільки жодної користі для екології він не принесе.
Проблема у тому, що під час виробництва так званого блакитного водню використовується дуже велика кількість природного газу та викидається в атмосферу велика кількість окису вуглецю. Для природи немає різниці, де це відбувається, відзначають фахівці. Якщо немає викидів з вихлопної труби автомобіля, але забруднення спричиняють хімічні заводи, то це ніяка не декарбонізація.
За словами професора Корнельського університету Роберта Говарта, науковці сьогодні мають зупинити масштабні проекти з виробництва блакитного водню, оскільки «навіть прогресивні політики можуть не зрозуміти, за що вони голосують».
Дослідники ж надали результати своєї роботи для розгляду в ООН.