Завантаження...

Бетон для підзарядки електровантажівок - не дорожчий від звичайного

Бетон для підзарядки електровантажівок - не дорожчий від звичайного

Департамент транспорту американського штату Індіана розпочав тестування нового типу бетону з вбудованими намагніченими частинками.

 

Такий матеріал можна використовувати для бездротової зарядки електромобілів при стандартних витратах на будівництво доріг, пише Autoblog.

 

Проект фінансує Національний науковий фонд (NSF) і підтримують Університет Пердью та німецька компанія Magment. 

 

Випробування будуть складатися з декількох етапів: тести в лабораторії і подальші проби на окремій ділянці дороги.

 

У Magment стверджують, що магнітний бетон забезпечує ефективність передачі заряду на рівні 95%. При цьому будівництво таких доріг можна прирівняти за вартістю до звичайного.

 

У рамках заключного етапу тестів дослідники перевірять можливість магнітного бетону заряджати важкі електричні вантажівки на високій потужності (200 кіловат і вищій). Якщо цей тест виявиться успішним, магнітні зарядні дороги почнуть будуватии в Індіані повсюдно.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.