На даний момент у Бельгії справи трохи кращі, ніж у середньому по Європі, але рецесія в Німеччині, що продовжується, і зниження імпорту через основні бельгійські порти продовжують чинити тиск на обсяг діяльності транспортних компаній. За даними Федерального бюро планування, економічне зростання в Бельгії трохи прискориться з 1,0% до 1,3% у 2024 році, але поліпшення буде відчуватися переважно у другій половині року.
Друга важлива тенденція, яка, ймовірно, збережеться у 2024 році, стосується відправників вантажу, у яких знову є вибір, коли справа доходить до виконання їх поставок. Видання зазначає, що вони схильні ігнорувати умови та погоджуватися на найнижчу ціну без урахування якості чи надійності субпідрядника. Є дані, що відправники вантажу «погоджуються на абсолютно обурливі ціни (деякі люди досі їздять по 1,1 євро за кілометр!)». На думку видання, відправлення вантажу за демпінговими цінами використовується для того, щоб змусити «серйозних перевізників» суттєво знизити тарифи, тим самим завдаючи їм значних збитків.
Щодо дефіциту водіїв, то він трохи менш серйозний, ніж був у 2021-2022 роках.
Є одна сфера, в якій політикам необхідно підтримувати компанії, і це область декарбонізації. Йдеться, зокрема, про створення умов для експлуатації вантажних автомобілів з альтернативною силовою установкою.