Німецька компанія Hamburger Hafen und Logistik (HHLA) успішно завершила практичні випробування самохідних вантажівок на контейнерному терміналі Альтенвердер (CTA). Випробування приходили в рамках проекту Hamburg TruckPilot.
Оператор Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) і виробник вантажівок MAN Truck & Bus почали спільно розробляти і тестувати автономні вантажівки в рамках проекту Hamburg TruckPilot. У своїй заяві оператор терміналу повідомив, що в кінці травня 2021 року відбулися практичні випробування, в ході яких дослідний зразок вантажівки, оснащений електронними системами автоматизації, виконував звичайні логістичні операції.
В рамках дводенного тестування компанія Spedition Weets на замовлення VW Group Logistics доставляла 40-футові контейнери з логістичного центру Weets в Зольтау в Гамбург. По дорозі в Гамбург на автостраді A7 був зібраний широкий спектр даних для автоматизації водіння. На в'їзді в термінал Альтенвердер водій Weets пересів на пасажирське сидіння, щоб поступитися місцем навченому водієві служби безпеки MAN. Спеціаліст MAN контролював функції автономного водіння і при необхідності повинен був втрутитися і взяти керування автомобілем на себе.
Повідомляється, що прототип вантажівки самостійно набрав швидкість, під'їхав до складського блоку на швидкості 25 км/год і маневрував на виділену смугу. Після обробки контейнера вантажівка автономно доїхала до контрольно-пропускного пункту. Водієві служби безпеки жодного разу не довелося втручатися в процес, в зв'язку з чим компанія HHLA охарактеризувала проект як успішний.
«Автономні перевезення скоро стануть реальністю. Це підтверджується нещодавно прийнятим законом про автономне водінні. Відповідно, ми в HHLA хочемо і повинні заздалегідь підготуватися до перспективи автономних вантажівок, які будуть забирати або доставляти контейнери на наші термінали», - заявив Тілль Шлюмбергер, керівник проекту HHLA.