Завантаження...

Автоматичний габаритно-ваговий контроль узаконили

Автоматичний габаритно-ваговий контроль узаконили

3 червня Верховна Рада у другому читанні прийняла законопроект №3742 - парламент дозволив автоматичну фіксацію порушень габаритно-вагових норм за допомогою WIM-комплексів.

 

Прийняті поправки законодавчо закріплюють можливість фіксації в автоматичному режимі порушень, пов'язаних з відсутністю дозволів, узгоджують умови і режими перевезення в разі перевищення вагових і габаритних обмежень, або документів про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів.

 

Крім того, закон надає «Укртрансбезпеці» повноваження стягувати в судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові норми.

 

Також закон вводить адміністративну відповідальність і вводить штрафи за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, в тому числі зафіксовані в автоматичному режимі. Зокрема, за виконання міжнародних перевезень пасажирів або вантажів без документів передбачається штраф в розмірі 2 тис. неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ).

 

Єгор Прокопчук, голова «Укртрансбезопасності», нахвалює новий закон:


«Введення автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових норм дозволить запустити роботу WIM-комплексів. Автоматизований габаритно-ваговий контроль, по-перше, зменшує корупційні ризики. По-друге, значно підвищує ефективність - комп'ютер обробляє інформацію миттєво і працює цілодобово. Він фіксує всі порушення. І це значно краще, ніж наш інспектор, який фізично не встигає охопити весь потік вантажівок і змушений зважувати їх вибірково, а потім ще півгодини складати всі документи про порушення.

 

Розширення повноважень інспекторів «Укртрансбезпеки» - ми зможемо самостійно заганяти вантажівки на ваги без додаткової підтримки Національної поліції.

 

Встановлення прав і обов'язків вантажовідправника і вантажоодержувача. Це чи не ключове нововведення - нарешті можемо говорити про паритетну відповідальність між усіма учасниками вантажних перевезень».

 


Чиновник також повідомив, що норми закону вступають в силу через три місяці. Тому у всіх підприємців є час підготуватися до нових правил гри на ринку вантажних перевезень.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.