Також згідно з Положенням про встановлення дорожніх податків ставки для інших категорій вантажних автомобілів збільшаться з 2,29% до 2,8%.
Видання зазначає, що автоперевізники розкритикували рішення про відміну бонусу для вантажівок Euro 6, враховуючи, що держава фактично застосовує до них «штрафний податок».
Перевізники також кажуть, що заплановане підвищення плати за проїзд є «явно антикліматичним» і закликають політиків до більшого реалізму.
Як конструктивні рішення, необхідні для того, щоб зробити вантажні автомобільні перевезення екологічно чистими, Олександр Фріш назвав просування технологічно нейтральних альтернативних двигунів, рамкові умови для розвитку стійкої інфраструктури та розумне регулювання в галузі аеродинаміки. Він назвав контрпродуктивним той факт, що «караються саме ті, хто хоче щось покращити».