Слідом за Німеччиною австрійські організації перевізників почали вимагати контролювати ціни на внутрішньому ринку перевезень. Місцеві підприємці-транспортники у період особливого економічного спаду скаржаться на хворобливі наслідки «цінової політики дешевших іноземних конкурентів».
Австрійська транспортна галузь закликає уряд ввести правила, що забороняють демпінг цін на вантажні автомобільні перевезення. Звернення до політиків оприлюднив Гюнтер Редер, президент Асоціації вантажного транспорту при Торговельній палаті Австрії (WKÖ). За його словами, австрійські перевізники не хочуть, щоб Австрія, як місце ведення бізнесу, а також тамтешні автомобільні перевезення подорожчали через додаткові податки, мита і дорожні збори.
«Нас постійно перебиває дешева закордонна конкуренція, яка завдає шкоди нашій галузі та нашим кліматичним цілям. Ціни, пропоновані іноземними конкурентами, занадто низькі, ця конкуренція нас розорить, - скаржиться Гюнтер Редер, цитований «Österreichische Verkehrszeitung».
«У разі подальшого економічного спаду ця тенденція посилиться. Нам потрібен захист - такі законодавчі умови, завдяки яким ціни на наші послуги також відображали би справжні витрати і щоб ми могли перенести їх на кінцевого клієнта. Законодавча заборона демпінгу цін на вантажні автомобільні перевезення може це виправити», - стверджує Гюнтер Редер у зверненні до політиків.
Заклики німецької галузі
Аналогічну реакцію галузі на ринкову ситуацію ми спостерігали в Німеччині, де наприкінці липня відбулися гучні протести перевізників . У демонстраціях брав участь навіть один зі співавторів Пакета мобільності, німецький депутат Європарламенту Ісмаїл Ертуг. Німці вимагали від уряду скасування каботажу і боротьби з демпінговими фрахтовими ставками.
Запровадити заборону на каботаж і протидіяти низьким ставкам на транспортні послуги закликав Крістіан Юнг, експерт Вільної демократичної партії з питань вантажного транспорту і логістики.
Незабаром після цього уряд Німеччини відповів на його заклик, заявивши, що не планує таких заходів проти цінового і соціального демпінгу в транспортній галузі. Причина - брак юридичних підстав у законодавстві Євросоюзу.