Це змагання уже нагадує гонку озброєнь, стверджує видання. Адже учасники ринку наввипередки застосовують нові технічні рішення.
Зокрема, Swiss WorldCargo почала використовувати новий легкий контейнер для відправлень медикаментів. Особливість цієї тари у тому, що вона має добру термоізоляцію, а живлення для охолодження відбувається від вмонтованих сонячних батарей.
Швейцарський блок Airtainer, який нещодавно дебютував на маршруті з Базеля через Цюріх до Сан-Франциско, може підтримувати температуру від 1°C до 25°C у нормальних умовах. У цьому корисне навантаження обмежено 1188 кг, а власна вага на 250 кг менша за аналогічні контейнери, що залишаються популярними серед авіаперевізників. Додатковий бонус – це мінус 45% емісії парникових газів та на 70% зменшено використання речовин, що руйнують озоновий шар атмосфери.
«Ця інновація може значно вплинути на транспортування життєво необхідних ліків. Це кардинально змінить ситуацію в галузі», – вважає Лоренцо Штолл, керівник відділу вантажних перевезень швейцарської авіакомпанії.
Але Swiss WorldCargo – не єдиний авіаперевізник, який останнім часом активно співпрацює з постачальниками технологій для переміщення фармацевтичних та медичних товарів. Минулого місяця Cathay Cargo підписала довгострокову глобальну угоду з компанією Tower Cold Chain про постачання широкого асортименту термоконтейнерів, які працюють при температурах від -80 до +20°C. Прикладів технічного удосконалення, створення сучасних терміналів для холодних ланцюгів постачання в аеропортах можна назвати чимало, говорять експерти.