Завантаження...

Арешти за звинуваченням у експлуатації 100 водіїв

Арешти за звинуваченням у експлуатації 100 водіїв

11 осіб заарештували в П'яченці, на півночі Італії, за підозрою в експлуатації 100 водіїв румунської національності. Арешти стали результатом дворічного розслідування. Однак на цьому розгляд не закінчився. Розслідування виявило жахливі умови роботи на одній з італійських компаній.

 

Звинувачення, пред'явлені заарештованим, включають незаконне посередництво, експлуатацію робочої сили та шахрайство проти держави. За даними прокуратури, компанія під загрозою звільнення змушувала водіїв жити у наметовому містечку без туалетів. Далекобійники спали у вантажівках та готували їжу в бочках для промислового використання.

 

Експлуатацією водіїв займалися дві фіктивні компанії, що базуються у Румунії. Розслідування цієї справи розпочалося у жовтні 2019 року, коли патруль із Полстрада-ді-Понтремолі зупинив для перевірки автомобіль, яким керував румунський водій. Далекобійник пред'явив трудовий договір, у якому було зазначено фіктивний термін його дії. Таким чином, до розслідування було залучено Інспекцію праці. Слідчі "дісталися" до румунських компаній, а потім до П'яченци. Після арештів розслідування було продовжено.

 

Соціальний демпінг у ЄС – поширена проблема...


Історія румунських далекобійників – не перший приклад демпінгу у транспортній галузі Італії. Можна, наприклад, згадати випадок із перевізником, який роками змушував своїх працівників маніпулювати тахографом. Суд засудив власника компанії Venditti Trasporti до 5 років позбавлення волі після того, як п'ять водіїв заявили поліцейським, що під загрозою звільнення були змушені маніпулювати тахографами і їздити до 12 годин на добу без перерв.

 

Випадки експлуатації румунських водіїв вантажівок трапляються дуже часто. Згадаймо хоча б випадок бельгійської компанії Jost Group, яку обвинуватили в соціальному демпінгу, шахрайстві та торгівлі людьми. Свого часу група кожні два тижні перевозила румунських водіїв літаком із Бухареста до Маастріхту. Звідти румунів довозили автобусом до Ерсталя в Бельгії, де розташована штаб-квартира Jost Group. Щойно водії добиралися на базу, вони сідали у вантажівки та вирушали у маршрут... Та справа закінчилася згодою перевізника виплатити 30 мільйонів євро, з яких 27 мільйонів склав депозит безпосередньо до Управління соціального страхування. Додатково прокуратура призначила 6 місяців позбавлення волі "умовно" для Роланда Йоста, власника компанії, та двох його найближчих колег. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.