Завантаження...

Вадатурський: "Пропозиції на автотранспорт набагато більші, ніж попит від виробників"

Вадатурський: "Пропозиції на автотранспорт набагато більші, ніж попит від виробників"

Власник одного з найбільших українських агрохолдингів-експортерів "Нібулон" в інтерв'ю "Економічній правді", зокрема, оцінив ситуацію в галузі автомобільних вантажних перевезень та розповів, як убезпечує свої вантажі від піратів Червоного моря.

 

Нагадаємо, у перший рік Великої війни російське бомбардування зруйнувало у Миколаєві будинок одного з найвпливовіших підприємців країни, засновника "Нібулону" Олексія Вадатурського. Бізнесмен та його дружина загинули, й агрохолдинг очолив син – Андрій Вадатурський.

 

В опублікованому сьогодні інтерв'ю Вадатурський-молодший не оминув ситуацію з логістикою агропродукції. Пропонуємо ознайомитися з цікавим епізодом цієї розмови – "Про піратів, водіїв та кредиторів":


– Через війну ваші логістичні витрати спершу зросли майже вдвічі, до 120 доларів на тонні, а потім опустилися до 70 доларів. Чи не підскочила вартість логістики через дефіцит водіїв?

 

– Вона приблизно такою і залишилася. Щодо водіїв – це буде проблема. Автотранспорт – це швидке рішення. Після того, як логістичні шляхи обвалилися (на початку великої війни), підприємці пересіли на авто, бо річку чи залізницю швидко не запустиш.

 

За перший рік-два багато авто було завезено. В Україні багато машин, не вистачає товарів для перевезення.

 

Зазвичай на початок збиральної кампанії відчувається дефіцит автотранспорту. Зараз дефіциту немає. І сьогодні пропозиції на автотранспорт набагато більші, ніж попит зі сторони виробників. Менше виросло продукції, багато чого погоріло, перехідних залишків менше і відносно низькі ціни. Тобто ринок просів, і я б не сказав, що роботи багато. Тому, навпаки, у нас немає проблеми знайти людей.

 

Фахових, гарних водіїв складно шукати, це питання не вирішено. Але тут є ринок. Ти підняв ціну і ще зможеш їх залучити.

 

– Загострилась ситуація в Червоному морі, через що треба об’їжджати Суецький канал вздовж Африки. Відчуваєте подорожчання логістики?

 

– Це для нас не проблема. Ми вже давно знаємо, як боротися з піратами: ти наймаєш додатковий захист – спецназ – для захисту кораблів. На цьому спеціалізуються спецнази багатьох країн. Береш їх на борт в одній країні, і вони сходять після проходження судна.

 

Це додаткові кошти, але це не така проблема, яку не можна вирішити. Воно все рахується. Це дешевше, ніж об'їжджати Африку, і враховано в ціні на Пакистан, на Індію, на Китай. Пірати були і є, на жаль.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.