Завантаження...

Amazon досягла угоди з ЄС щодо антимонопольної діяльності

Amazon досягла угоди з ЄС щодо антимонопольної діяльності

Керівництво компанії підтвердило, що зловживало даними продавців на своїй платформі. І щоб уникнути штрафу в розмірі до 10% свого річного обороту, зобов'язалася припинити цю практику.
 

Два роки тому ЄК звинуватив Amazon у тому, що компанія систематично користувалася даними сторонніх продавців, які працюють на її онлайн-платформі, на користь власного роздрібного бізнесу, який безпосередньо конкурує з ними. Одна з претензій ЄК пов'язана з тим, що компанія грає подвійну роль: є оператором платформи роздрібної торгівлі для незалежних компаній та паралельно продавцем власних продуктів. ЄК дійшла висновку, що Amazon, надаючи майданчик незалежним продавцям, збирає інформацію про їхню активність і використовує її проти них, наприклад, запускає аналогічні продукти. Компанія в свою чергу зобов'язалася не використовувати дані продавців на користь власного роздрібного бізнесу та власних торгових марок.
 

Другий момент стосується рівності при ранжируванні товарів у блоці «Купити» (Buy Box), що забезпечує значну частину продажу. Щоб зняти претензії європейського регулятора, компанія погодилася розміщувати на видному місці сторінки другий аналогічний блок із даними конкуруючого товару, якщо він суттєво відрізняється за ціною, та варіантами доставки від товару у першому блоці.
 

У третій справі Amazon довелося погодитися, що продавці в рамках функції Amazon Prime можуть вибирати власні служби логістики та доставки, відмінні від обраних та схвалених платформою.

Крім того, Amazon зобов'язується, що жодні дані, отримані внаслідок діяльності інших перевізників, не будуть використовуватись у логістиці компанії. Також компанія більше не заборонятиме перевізникам зв'язуватися з кінцевим покупцем безпосередньо електронною поштою для відстеження посилок.
 

В Amazon у свою чергу заявили, що незважаючи на незгоду з деякими попередніми висновками Єврокомісії, вітають укладену домовленість і сподіваються, що продовжать «обслуговувати клієнтів по всій Європі та підтримувати 225 тис. європейських малих та середніх підприємств, які продають товари через наші магазини».
Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.