Регулярні рейси здійснюються між Тічино та північною стороною Альп. Але надалі кількість вантажного електротранспорту компанія DPD збільшить у багато разів.
Для цього уже існують усі технічні можливості, відзначають експерти. Електричні вантажівки, розроблені інженерами з Designwerk Products, мають акумулятори ємністю у 900 кВт.год. Такі батареї дозволяють машинам проїхати гірськими дорогами без підзарядки приблизно 600 км. А на рівнині ці вантажівки під час випробувань проїжджали на одному заряді акумулятора до 1099 км, що дозволило їм потрапити у Книгу рекордів Ґіннесса.
На початку 2023 року 15% автотранспортного парку компанії DPD, який налічує 850 машин, були електричними. До кінця року їх питома вага зросте до 20%. А план на 2030 рік – перевести 90% вантажного автопарку на електричну тягу.
У Швейцарії ж говорять, що відмова від двигунів внутрішнього згорання на автотранспорті надто запізніла. Адже понад сто років тому, у 1922 р., було електрифіковано місцеву Готардську залізницю, і до 1924 року електропотяги почали ходити до Базеля. Крім того, Альпійська ініціатива, яка передбачала уникнення впливу на екологію транспортних засобів, була прийнята приблизно три десятиліття тому.