Завантаження...

Альпійськими перевалами почнуть здійснювати регулярні рейси на електричних вантажівках

Альпійськими перевалами почнуть здійснювати регулярні рейси на електричних вантажівках

Регулярні рейси здійснюються між Тічино та північною стороною Альп. Але надалі кількість вантажного електротранспорту компанія DPD збільшить у багато разів.

 

Для цього уже існують усі технічні можливості, відзначають експерти. Електричні вантажівки, розроблені інженерами з Designwerk Products, мають акумулятори ємністю у 900 кВт.год. Такі батареї дозволяють машинам проїхати гірськими дорогами без підзарядки приблизно 600 км. А на рівнині ці вантажівки під час випробувань проїжджали на одному заряді акумулятора до 1099 км, що дозволило їм потрапити у Книгу рекордів Ґіннесса. 

 

На початку 2023 року 15% автотранспортного парку компанії DPD, який налічує 850 машин, були електричними. До кінця року їх питома вага зросте до 20%. А план на 2030 рік – перевести 90% вантажного автопарку на електричну тягу. 

 

У Швейцарії ж говорять, що відмова від двигунів внутрішнього згорання на автотранспорті надто запізніла. Адже понад сто років тому, у 1922 р., було електрифіковано місцеву Готардську залізницю, і до 1924 року електропотяги почали ходити до Базеля. Крім того, Альпійська ініціатива, яка передбачала уникнення впливу на екологію транспортних засобів, була прийнята приблизно три десятиліття тому.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.