Основними факторами переходу до більш екологічного парку є цілі компаній у сфері сталого розвитку та вимоги клієнтів. Згідно з опитуванням, кожна четверта (26%) транспортна компанія вважає екологічність основним фактором переходу на більш безпечний для клімату парк. Більш ніж кожен п'ятий із опитаних (23%) заявив, що попит з боку клієнтів є основною рушійною силою переходу.
Дослідження також виявило чотири ключові проблеми, з якими стикаються ці компанії при переході на новий рівень: занепокоєння запасом ходу, відсутність точок зарядки, важкі акумулятори та висока вартість електромобілів.
Понад дві третини (70%) європейських транспортних компаній заявили, що занепокоєння запасом ходу є серйозною проблемою. Відсутність точок зарядки вздовж доріг також згадується як проблема більш ніж трьох з п'яти 65%, у той час як велика вага акумуляторів і висока вартість електромобілів були названі проблемами більшістю (50%).