Завантаження...

ADAC випробував радари «сліпих зон» для вантажівок. Результати - суперечливі

ADAC випробував радари «сліпих зон» для вантажівок. Результати - суперечливі

Німецький громадський автомобільний клуб (ADAC) провів випробування пристроїв, які допомагають контролювати «сліпі зони» у вантажівці. Тести показали, що не всі радари працюють коректно, а частина з них взагалі не придатна для роботи в реальних умовах.

 

Нагадаємо, радари «сліпих зон» були розроблені для запобігання ситуацій, коли вантажівки збивають велосипедистів чи інших учасників руху, які перебувають в «сліпій зоні» з пасажирського боку.

 

За статистикою, в Німеччині щорічно близько 70 велосипедистів гинуть в результаті зіткнення з вантажівкою, а 665 осіб отримують серйозні травми. При цьому кожна третя аварія сталася при повороті вантажівки праворуч, коли велосипедист перебував у «сліпій зоні».

 

ADAC вибрав для випробувань 9 пристроїв вартістю від 1 до 3,5 тисяч євро, які встановили на MAN TGL. В ході тесту фахівці створили широкий спектр ситуацій, які найбільш часто реально виникають на дорогах, і перевірили діапазон дії пристроїв, загальну ефективність і кількість помилкових спрацьовувань.

 

У ТОП-3 потрапили найдорожчі системи вартістю понад 2 000 євро. Причому найкраще себе показали радари на базі ультразвукових датчиків, які продемонстрували найменшу кількість помилкових спрацьовувань.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.