Німецький громадський автомобільний клуб (ADAC) провів випробування пристроїв, які допомагають контролювати «сліпі зони» у вантажівці. Тести показали, що не всі радари працюють коректно, а частина з них взагалі не придатна для роботи в реальних умовах.
Нагадаємо, радари «сліпих зон» були розроблені для запобігання ситуацій, коли вантажівки збивають велосипедистів чи інших учасників руху, які перебувають в «сліпій зоні» з пасажирського боку.
За статистикою, в Німеччині щорічно близько 70 велосипедистів гинуть в результаті зіткнення з вантажівкою, а 665 осіб отримують серйозні травми. При цьому кожна третя аварія сталася при повороті вантажівки праворуч, коли велосипедист перебував у «сліпій зоні».
ADAC вибрав для випробувань 9 пристроїв вартістю від 1 до 3,5 тисяч євро, які встановили на MAN TGL. В ході тесту фахівці створили широкий спектр ситуацій, які найбільш часто реально виникають на дорогах, і перевірили діапазон дії пристроїв, загальну ефективність і кількість помилкових спрацьовувань.
У ТОП-3 потрапили найдорожчі системи вартістю понад 2 000 євро. Причому найкраще себе показали радари на базі ультразвукових датчиків, які продемонстрували найменшу кількість помилкових спрацьовувань.