Завантаження...

Польські перевізники починають щосуботні акції протесту

Польські перевізники починають щосуботні акції протесту

Вантажоперевізники з кількох польських асоціацій оголосили про проведення акцій протесту на дорогах щосуботи. Перевізники мали намір уповільнювати рух на ключових дорогах та перехрестях щосуботи, починаючи з 22 червня. Щоправда, помилилися з датою в офіційному повідомленні влади про протест, тож цієї суботи протести матимуть скромнішу, суто мітингову форму. А вже  на суботу наступного тижня обіцяють "все по-справжньому".

 

Західнопоморська асоціація автоперевізників (ZSPD) оголосила про блокування доріг до морського узбережжя, а також назвала п'ять місць проведення акцій протесту на території воєводства. До акції протесту також хочуть приєднатися асоціації у Куявсько-Поморському, Седльці, Комітет захисту транспортних перевізників та роботодавців, Асоціація трансдорожних перевізників.

 

Зокрема, заплановано проїзд колони зі 100-150 вантажівок зі швидкістю 40 км/год автострадою А4 між розв'язками Глівіце-Тихи і Глівіце-Кендзежин-Козле.

 

У рамках акції протесту перевізники вимагають:


- Зниження внесків на соціальне страхування на 24 місяці;
- Субсидування заміни тахографів;
- Обмеження доступу до професії транспортного оператора;
- Регулювання ринку транспортних посередників;
- Запровадження офіційних термінів оплати транспортних послуг та солідарної відповідальності вантажовідправника/посередників/одержувача за транспортними боргами;
- Кредитні та лізингові канікули для компаній;
- Запровадження мінімальних тарифів на транспортні послуги.

 

Деякі з цих вимог були включені до поправок до законів, підготовлених Міністерством інфраструктури. При цьому, за оцінками міністерства, графік роботи парламенту дозволить ухвалити законопроекти восени, а нові норми набудуть чинності лише у 2025 році.

 

"Для підприємців це надто далека дата. Ми не зможемо протриматися досі. У нас немає іншого виходу, як затягнути пояси і протестувати. Нам нема на що жити, нас обдирають податками, ніхто не приходить нам на допомогу, а міністр праці заявив, що найнижча національна зарплата має розраховуватися з 60% від середньої зарплати", - так патетично коментує ситуацію Петро Кшижанкевич, віце-президент ZSPD.

 

До слова, за даними місцевої Асоціації міжнародних автомобільних перевізників (ZMPD), польська транспортна галузь контролює 33% ринку автомобільних перевезень ЄС, наймає близько мільйона працівників та сплачує 16 млрд злотих (3,66 млрд євро) податків та зборів до державного бюджету. Проте на даний момент її становище важке: приблизно 60% підприємці галузі сигналізують про намір скоротити автопарк та зайнятість у найближчі місяці, а 13% перевізники перебувають на межі неплатоспроможності та не виплачують своїх зобов'язань на постійній основі.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.