Завантаження...

Із липня це обов'язково для вантажівок та причепів у ЄС

Із липня це обов'язково для вантажівок та причепів у ЄС

6 липня 2024 року набуде чинності законодавство Європейського Союзу, що вимагає встановлення систем контролю тиску в шинах (TPMS) у всіх щойно зареєстрованих причепах і напівпричепах по всьому Європейському Союзі.

 

Нове законодавство має на меті підвищити безпеку дорожнього руху в майбутньому, мінімізуючи ризик виникнення проблем з шинами, які можуть призвести до серйозних аварій. Очікується, що обов’язкові системи контролю тиску в шинах вантажівок також допоможуть підвищити ефективність роботи автопарку та зменшити викиди парникових газів. Неправильно накачані шини швидше зношуються і спричиняють більше згоряння палива, а також піддаються ризику несподіваного виходу з ладу.

 

Нагадаємо, що згідно з Регламентом UN-ECE-R-141  з 6 липня 2022 року, у нових омологованих вантажівках, напівпричепах і причепах датчики температури та тиску в шинах є обов’язковими. Проте вже через місяць ця вимога буде поширена на всі новостворені вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 т (M2, M3, N1, N2, N3, O3, O4).

 

Тиск в шинах вимірюється опосередковано, за допомогою алгоритму, який розраховує тиск на основі, серед іншого, кількості обертів колеса, або безпосередньо, завдяки датчикам, встановленим в центрі колеса (на ободі, клапані або шині). Система TPMS повинна бути здатна негайно попередити водія про відхилення від певного порогового значення.

 

Якщо відхилення тиску у шинах виносить більше ніж 20 % і досягає мінімального показнику 150 кПа, водій повинен бути поінформований про це повідомленням не пізніше, ніж через 60 хвилин накопиченого часу водіння. Попередження повинно супроводжуватися візуальним сигналом (наприклад, світловим індикатором).

 

Європейська комісія, ухвалюючи законодавство, очікувала, що нове обладнання підвищить безпеку дорожнього руху та зменшить витрати перевізників. Дійсно, водіння з недокачаними колесами пов’язане зі швидшим зносом протектора та більшою витратою пального. Крім того, за оцінками Європейської асоціації виробників шин та гуми ETRMA, підтримання належного тиску в шинах на 4–20% зменшить кількість аварій, спричинених перевищенням швидкості та проколами шин.


За даними організації, європейські вантажівки проїжджають 40–65% своїх маршрутів із занадто низьким тиском. Ще 10% їздять на сильно недокачаних шинах.

 

За оцінками Європейської комісії, додаткові датчики щорічно коштуватимуть користувачам від 11 до 56 мільйонів євро. Очікується, що інвестиції окупляться щонайпізніше через п’ять років.

 

Джерело
 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.