Створена величезна коаліція з питань розвитку водневого транспорту. До неї долучилися 62 компанії, включаючи виробників транспортних засобів, постачальників електроенергії та палива, логістичні компанії та різні виробничі компанії. Серед них такі відомі марки, як Mercedes-Benz, Hyundai, Honda, Iveco, VDL, Michelin, DB Schenker, Shell, Total, Air Liquide та Fercam.
У всіх компаній є дві-три цілі на 2030 рік. Перша - залучити до використання в Європі щонайменше 100 тисяч водневих вантажівок. Друга мета - запустити щонайменше 1500 станцій, що заправляють водень. Третя мета - продовжити розвиток шляхом подвоєння кількості водневих транспортних засобів щороку.
Було також зазначено, як повинна розвиватися початкова фаза проекту. У 2025 році на європейських дорогах має бути від 5000 до 10000 водневих вантажівок, що обслуговуються принаймні 100 станціями. Це створить основи для реалізації основних цілей і дозволить залучити в дорожній рух ще 90 або 95 тисяч таких транспортних засобів.
Тож якщо 62 компанії виконають свої обіцянки, водневі вантажівки незабаром можуть стати відносно нормальним робочим інструментом.