Завантаження...

Штучний інтелект і роботи "захоплюють" склади

Штучний інтелект і роботи "захоплюють" склади

У Німеччині відбувся галузевий форум "Оптимізація процесів у внутрішній логістиці – розумне використання методів, програмного забезпечення та ШІ". Учасники обговорили проблеми підвищення ефективності інвентаризацій на сучасних складах. На думку більшості, саме поєднання технологій штучного інтелекту та безпілотних літальних апаратів допоможе досягти бажаного результату.


Рене Кесслер з консалтингової компанії Abat AG пояснив, як можна автоматизувати інвентаризацію за допомогою штучного інтелекту та дронів.

 

Дрони вже використовують для інвентаризації на великих складах, що дозволяє прискорити процедуру та часом навіть не вимагає зупиняти роботу з обслуговування клієнтів. Однак, у поєднання з технологіями штучного інтелекту можна досягти набагато кращого результату. "На першому етапі ми автоматично робимо фотографії та відео зі складу, - сказав Кесслер, - а потім оцінюємо ці записи за допомогою нашого штучного інтелекту та веб-рішення".

 

У процесі такої інвентаризації кожне місце зберігання отримує свій геокод – точні координації у внутрішньому просторі складу. Якщо потрібно перевірити наявність якогось конкретного товару, дрон миттєво знайде його. Зрештою, створюється 3D-модель складу, за допомогою якої ви завжди знатимете, де знаходяться окремі піддони, коробки та навіть окремі одиниці товарів, у якому вони стані тощо. Інвентаризаційні документи обробляються у веб-інтерфейсі, де інвентаризація виконується за допомогою ШІ. Потім ці результати можна перевірити на місці.

 

Інші новини галузі лише підтверджують наступ технологій ШІ, означений на згаданій конференції зі складського бізнесу.

 

Зокрема, французький виробник автомобілів Renault Group на тижні оголосив про намір повністю автоматизувати роботу свого складу у Вільруа за допомогою системи управління Exotec. Вона передбачає використання понад 190 різних роботів, виготовлених під брендом Skypod.

 

За словами представників Renault, запропоноване рішення дозоляє автоматизувати усі процеси у потоці деталей, які рухаються приміщенням складу від моменту приймання до відвантаження. В  результаті середній термін обробки вантажів має скоротитися приблизно... у шість разів!

 

Раніше AIMultiple оприлюднив прогноз, згідно з яким до 2026 року штучний інтелект будуть використовувати у понад 60% складів на розвинутих ринках. Це ключова зміна в управлінні складськими приміщеннями, які, по-суті, стають інтелектуальним операційним центром, вважають експерти.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.