Очікується, що модель eActros LongHaul надійде у серійне виробництво у 2024 році. Згідно заяв виробника, eActros зможе проїхати до 500 км на одній зарядці. „Автомобіль вагою 40 тонн дозволить перевізникам заряджатися ефективно, тобто мегаватами”, – пише Daimler Truck, також розкриваючи подробиці планованої інфраструктури.
Якщо йдеться про громадські зарядки у далеких перевезеннях, Daimler Truck, TRATON Group та Volvo Group підписали зобов'язуючу угоду про створення спільного підприємства. Це підприємство створить та експлуатуватиме громадську високопродуктивну мережу зарядки акумуляторних, електричних вантажних автомобілів та міжміських автобусів у Європі.
Амбіції Daimler Truck полягають у тому, щоб до 2039 року в Європі, Японії та Північній Америці пропонувати лише нові автомобілі, експлуатація яких („tank-to-wheel”) буде CO2-нейтральною. (…) У другій половині цього десятиліття компанія планує ще більше доповнити свій автомобільний портфель серійними автомобілями на водневих паливних елементах.
Компанія також розповіла про інші нові розробки. З квітня eActros оснащуються камерами MirrorCam другого покоління з покращеним відображенням зображення та безпекою. Зовнішні кронштейни камер по обидва боки були вкорочені на 10 см кожен.