Гамбурзький контейнерний перевізник Hapag-Lloyd і данська Maersk знову прямують до України морем. Про повернення контейнеровозів також оголосила компанія MSC.
Нагадуємо, що з моменту нападу Росії на Україну багато портів були недоступні або обмежені – спочатку російський флот заблокував порти на понад чотири місяці, до липня 2022 року. На той час експорт сільськогосподарської продукції був тимчасово гарантований угодою, укладеною між Організацією Об’єднаних Націй та Туреччиною.
Днями прес-секретар німецької компанії Hapag-Lloyd підтвердила інформацію, що компанія віднедавна пропонує так званий фідерний трафік через зовнішнього постачальника. Судно місткістю 1100 стандартних контейнерів (TEU) курсує кожні п’ять днів між румунським містом Констанца та українським портом Чорноморськ на Чорному морі.
Також компанія Maersk запустила свій перший контейнерний сервіс в Україні після російського вторгнення, яке призвело до виведення контейнерних суден великими перевізниками, повідомив логістичний сервіс The Loadstar наприкінці травня. У партнерстві з українським фідерним оператором Iteris сервіс використовує судно водотоннажністю понад 1100 TEU для з’єднання українського порту Чорноморськ з румунським контейнерним терміналом в Констанці.
А найбільша міжнародна контейнерна лінія Mediterranean Shipping Co (MSC) має намір відновити регулярне фідерне сполучення з морськими портами Одеси в червні 2024 року, – повідомляє український бізнес-сайт ubn. news.
Сполучення здійснюватиметься між турецьким портом Текірдаг та морським портом Одеса, а перший рейс заплановано на середину червня.
Перед війною MSC пропонувала дві фідерні послуги портам Одеси, які отримували термінали в портах Одеси та Чорного моря. У 2019-2021 роках компанія посіла друге місце серед міжнародних контейнерних ліній за обсягом контейнерообігу в українських морських портах після датського судновласника Maersk. На той момент частка MSC на українському портовому ринку контейнерних перевалок перевищувала 15%.