Кораблі вивезли близько 1,4 млн. тонн. Обсяг експорту за цей період аналогічний до кількості вивезеного з України зерна в перший місяць дії зернового коридору за підтримки ООН та Туреччини. Але це лише третина обсягів, що пройшли цим маршрутом, коли він працював більш ефективно. Як підкреслюють у виданні, такі дані вказують на те, що ризикована ставка Києва є просто символічною і що він повертає собі деякий контроль над торгівлею зі своїх чорноморських портів.
Так, кораблі тепер намагаються плавати ближче до узбережжя країн-членів НАТО Болгарії та Румунії, щоб зменшити ризики. Дані відстеження судів свідчать, деякі кораблі вимикають свої сигнали місцезнаходження, коли досягають чорноморських портів. Як показали дані, щонайменше дев'ять суден, що заходили в українські чорноморські порти, були судами типу Panamax, одними з найбільших суден, що перевозять зерно по всьому світу, що показує, що деякі судновласники готові ризикнути, відправивши в Україну більші та цінніші судна, незважаючи на потенційну небезпеку.
Крім сільськогосподарських культур кораблі також перевозили такі товари, як залізо. Початковий коридор ООН дозволяв перевозити лише зерно, продукти харчування та добрива.