Оператори вантажних перевезень збільшують витрати на заробітну плату, обладнання та послуги. Це значне зростання зумовлене збільшенням на 27% кількості людей, що працюють у секторі, та безпосередньо зростанням окладів.
Деталі повідомляє Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU).
У середньому зарплати у сфері автомобільних вантажних перевезень до ЄС зросли на 18% у період з 2013 по 2021 рік. Зростання витрат на активи (транспортні засоби та ін.) та послуги було менш значним, ніж зростання заробітної плати (37% та 49% відповідно). У середньому витрати автотранспортних компаній на активи, послуги та заробітну плату зросли на 40% за останнє десятиліття. На національному рівні оператори вантажних автоперевезень у Бельгії, Данії, Люксембурзі та Нідерландах лідирують за обсягом інвестицій.
"Вартість енергії також зросла, що вплинуло як на пасажирські, так і на вантажні автомобільні перевезення. За останнє десятиліття витрати на дизельне паливо загалом зросли у всіх країнах, іноді знижуючись, наприклад, під час пандемії. Очікується, що витрати на дизельне паливо продовжуватимуть зростати через вплив війни в Україні на ринок енергоносіїв" – повідомляє IRU.
Очікується, що витрати на дизельне паливо продовжать зростати через вплив війни в Україні на енергетичний ринок.
У сукупності заробітна плата (близько 35%), інвестиції в обладнання (близько 28%) та енергоносії (близько 24%) становлять 87% витрат автотранспортних компаній.