Завантаження...

Польща – Євросоюзу: пропозиція щодо українських перевізників

Польща – Євросоюзу: пропозиція щодо українських перевізників

Польський уряд запропонував Європейській економічній комісії ООН (ЄЕК ООН) зробити інтелектуальні тахографи другого покоління (Smart Tacho 2) обов'язковим обладнанням у вантажних автомобілях країн, які підписали Конвенцію, зокрема для українських перевізників.

 

Про це повідомляє портал logistyka.rp.pl.

 

Після того, як Європейський Союз уклав транспортну угоду з Україною у червні 2022 року, її перевізники отримали широкий доступ до ринку. Але, як стверджують польські підприємці, українські фури здійснюють каботаж та перевалку у країнах ЄС. У той же час, Smart Tacho 2 були представлені Європейською комісією (ЕК) для контролю застосування Пакету мобільності. Вони дозволяють службам перевіряти транспорт та виявляти незаконний каботаж чи перевантаження.

 

"Українські перевізники повинні відповідати тим самим умовам доступу на ринок, що й ми. Українські компанії багатіють, замінюють рухомий склад та купують нове обладнання, а наші підприємці банкрутують", – озвучує позицію польських перевізників Ян Бучек, президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD).

 

На думку видання, українські компанії практично витіснили польських перевізників із перевезень в Україну, а також конкурують на внутрішньому ринку Польщі. Наприкінці червня на польсько-українському кордоні частка автомобілів з українською реєстрацією становила 91%, і лише 8-9% становлять машини з польською реєстрацією, тоді як до війни їх було 42%.

 

У польському Міністерстві інфраструктури зазначили, що ЄК підтримує цю ідею. При цьому робота щодо внесення поправок до конвенції продовжується. Подальший розгляд заплановано на жовтень чи листопад.

 

Smart Tacho 2 забезпечуватимуть автоматичну реєстрацію перетинів кордону. Водіїв зобов'яжуть реєструвати навантаження-розвантаження у пам'яті тахографа та карток водія, що дозволить перевірити відповідність записів транспортним документам.

 

"Усі ці функції можуть полегшити контроль водіїв з погляду дотримання правил каботажу, повернення водіїв та транспортних засобів, а також правил іноземних платежів, – каже Матеуш Влох, експерт Inelo. – Більше того, остання версія розумних тахографів матиме можливість визначати тип транспорту, розділяючи його на перевезення людей або вантажів, а також буде оснащена інтерфейсом Bluetooth, який дозволить здійснювати зв'язок із зовнішніми програмами. Завдяки цьому можна буде отримувати, наприклад, інформацію про те, чи перебуває водій за кермом чи виконує іншу діяльність, а також можна буде віддалено вводити ручні записи, наприклад, за допомогою телефону".

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.