Майже третина російських логістичних компаній може збанкрутувати у 2025 році через збільшення витрат на вантажоперевезення.
Про це повідомила асоціація "АвтоГрузЕкс" у листі до уряду РФ.
Логістичні компанії країни-агресора звернулися до свого уряду з проханням відтермінувати виплату страхових внесків, запровадити пільгові кредити і субсидії на зарплати персоналу, щоб вони не збанкрутували.
Причиною того, що компанії опинились на межі банкрутства, стало зростання витрат на перевезення та зниження кількості вантажів.
За рік собівартість доставлення в росії зросла на 12%, а розмір лізингових платежів – до 27-28%, утильзбору – на 75-80% рік до року.
Водночас на російському ринку спостерігається більший дефіцит вантажів, ніж під час пандемії коронавірусу у 2020 році. Індикатор, який показує баланс між пропозиціями і вільним транспортом, знизився на 114 пунктів рік до року і до 3 лютого досяг 77.
Тарифи на перевезення в росії впали на 19,1% рік до року.
Загалом прибуток галузі знизився з високих рівнів на середні. Якщо уряд РФ не запровадить заходи підтримки або вони будуть обмеженими, то частина ринку, особливо менш адаптовані та слабо капіталізовані компанії, може не пережити кризу.
У результаті росія може зіткнутися з нестачею транспортних засобів для доставлення вантажів, підвищенням тарифів на перевезення не менше ніж на 25% і збільшенням споживчих цін.