Як повідомило видання, PIP у 2023 році планує збільшити кількість перевірок із 52 тис., проведених у 2022 році, до 60 тис. Діяльність інспекції передбачає додаткові превентивні заходи та розширення вимог до охорони праці. У рамках намічених завдань планується охопити щонайменше 35 тис. осіб.
Як заявили у відомстві, у 2023 році особлива увага приділятиметься транспортним компаніям, які задіяні у міжнародних перевезеннях, що є наслідком впровадження положень Пакету мобільності про відрядження водіїв. В інспекції наголосили, що «у разі правової охорони праці, контроль робочого часу та виплата винагороди та інших пільг щодо трудових правовідносин залишаються пріоритетними». Проблема полягає в тому, що найчастіше порушуються нормативні акти, і це підтверджується статистичними даними та поданими до відомства скаргами, половина з яких стосуються ПМ. У транспортному секторі PIP передбачає контроль 2 тис. робочих місць.
У свою чергу Директор Департаменту транспорту Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD) Петро Мікель заявив, що перевірки PIP в обсязі, зазначеному вище, повинні охоплювати іноземні компанії, на водіїв яких будуть поширюватися положення про відрядження працівників у Польщу, а не на польських перевізників. напрямних працівників працювати за кордон.
Голова асоціації Транспорт та логістика Польщі (TLP) Мацей Вронскі зовсім не здивований тим, що Національна інспекція праці зосередиться на автомобільному транспорті.
Збільшення активності PIP дуже стурбувало польський промисловий сектор, який вважає, що перевірки можуть бути болючими.