Експерти з логістики попереджають, що глобальні ланцюжки поставок надзвичайно напружені через величезні обсяги замовлень та збіг несприятливих обставин. Вантажовідправникам радять готуватися до того, що 2021 рік буде суцільним піковим сезоном для всіх видів транспорту.
Про це пише видання Freight Waves.
Ситуація на ринку вантажоперевезень буде непроста: конкуренція за вантажні місця настільки запекла, що компаніям доведеться платити нечувані надбавки за відправку своїх авіа або морських вантажів, а також застосовувати більш гнучкі методи доставки, щоб уникнути затримок. До того ж, несподіване рішення китайської влади не зупиняти роботу заводів на час тривалих новорічних свят означає, що у галузі не буде можливості опрацювати вантажі, що скупчилися в портах і на навантажувальних терміналах.
Брайан Бурк, директор з розвитку чиказької компанії SEKO Logistics, стверджує, що в цьому році взагалі не передбачається сезону спаду. Мало того, авіаперевезення, які зазвичай приблизно у вісім разів дорожчі, ніж доставка морем, не стануть порятунком. Очікується, що після виходу з кризи, викликаної пандемією, попит зросте приблизно на 20% порівняно з 2019 роком.
Нині компанії почали знову нарощувати свої запаси, які скоротилися в зв'язку з уповільненням світової економіки навесні минулого року.
Сплески попиту на контейнерні перевезення вкрай обмежили можливості галузі. Аналітики стверджують, що всі доступні судна вже задіяні на маршрутах, проте цього недостатньо, щоб впоратися з такою швидкою зміною обсягів.