Європейська комісія шукає способи добитись виконання Директиви, яка вимагає від вантажних та пасажирських транспортних компаній мати мінімальний відсоток електромобілів у своїх автопарках.
Про це повідомив портал transportealdia.es.
Як зазначає іспанське видання, Європейський Союз бачить, що екологічні цілі, поставлені ним для декарбонізації сектора вантажних автомобільних перевезень, наразі не досягнуті, й тому керівництво повне рішучості пришвидшити цей рух та сприяти сталому розвитку іншими способами. З цієї причини ЄК активувала дослідження у формі онлайн-консультації, щоб дізнатися позицію різних учасників транспортного сектора і те, як можна прийняти стандарт, який вимагає від компаній мати мінімальний відсоток електромобілів у своїх автопарках.
Хоча очевидно, що цей захід поліпшить баланс викидів від перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом, однак наслідки для компаній, які змушені придбати кілька електромобілів, також обіцяють бути дуже значними. І якщо цей захід торкнеться лише великі компанії, які мають економічні можливості для покупки цих вантажівок, це порушить принцип вільної конкуренції.
Транспортні асоціації, такі як Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU), стверджують, що запровадження мінімальної квоти на вантажівки з нульовим рівнем викидів для компаній порушує всі фундаментальні права власності та вільний вибір бізнесу. Проте інші організації, такі як Transport & Environment (T&E), захищають цю мінімальну квоту електромобілів.
Раніше IRU закликав держави-члени ЄС рішуче відхилити пропозицію Європейського парламенту щодо введення обов'язкових цільових показників закупівель важких транспортних засобів з нульовим рівнем викидів для автоперевізників.