Хаос, спричинений Covid-19, призведе до значно більшого використання технологій, які досі відставали в логістиці порівняно з іншими галузями.
За даними опитування, проведеного компанією Shipping and Freight Resource та спонсором Ocean Insights, близько 67% спеціалістів із перевезень у компаніях-замовниках і виконавцях планують інвестувати в технології після кризи Covid.
Третина заявила, що інвестування в персонал буде першим кроком до оздоровлення, тоді як чверть зробила вибір на користь інвестування в активи.
Пандемія посилила потребу в технологіях, зазначають респонденти, особливо в сфері видимості ланцюга поставок та потреби в інформації в режимі реального часу.
"Логістика все ще має зазнати технологічної трансформації (довгі черги на європейських кордонах цього місяця ще раз підкреслили брак видимості під час транспортування та відсутність надійного ЕТА)", - зазначив один з опитаних.
Інші припускали, що, хоча вони вже працюють в Інтернеті, їм потрібно покращити свої ІТ-можливості та зменшити ручні процеси.
Більшість компаній здаються досить впевненими у своїй здатності вийти з пандемічної кризи, і лише 2% вважають, що не зможуть. Однак відновлення навряд чи буде швидким: 43% очікують повільного відновлення, 38% помірного та 19% очікують швидкого відновлення, тоді як 3% залишаються невпевненими.
А галузь таки зазнала удару. Трохи менше ніж 60% заявили, що їхні операції зазнали значного впливу, тоді як 25% зазнали помірного впливу. Лише 1% сказали, що вони не зазнали змін.
70% зазнали зменшення обсягів перевезень, тоді як 61% скаржилися на затримки транспорту. Половина зіткнулася із затримками з порту до споживачів, тоді як 40% назвали проблемою брак транспорту в критичні періоди.
Також були відзначені запізнення або неплатежі, анульовані кредитні лінії, волатильність та збільшення витрат.
А що ж далі? Багато що зміниться. Майже половина (42%) заявили, що змінять свою стратегію, виходячи з досвіду коронавірусної кризи. Трохи менше ніж третина заявили, що можуть змінити стратегію, але стільки ж сказали, що не робитимуть цього.
В опитуванні взяли участь понад 300 спеціалістів у галузі вантажних перевезень по всьому світу, 96% з яких були від перевізників, постачальників логістичних послуг, експедиторів, консультантів та вантажовідправників.