Завантаження...

Суд скасував наказ 2021 року про підвищення вантажних тарифів "УЗ"

Суд скасував наказ 2021 року про підвищення вантажних тарифів "УЗ"

Київський окружний адмінсуд визнав протиправним та нечинним наказ Міністерства інфраструктури від 29.10.2021 "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги".

 

Справу розглянули за позовом Акціонерного товариства "ДТЕК Західенерго" до Міністерства інфраструктури України, третя особа – Акціонерне товариство "Укрзалізниця".

 

В обґрунтування позовних вимог зазначено про те, що Наказ N 586 прийнятий з порушенням вимог статей 4, 8 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", зокрема при його прийнятті порушено:

 

принцип доцільності, оскільки не наведено належного та достатнього обґрунтування необхідності чергового підвищення рівня тарифів;

порушено принцип адекватності, оскільки аналіз регуляторного впливу до проекту Наказу N 586 не містить всієї необхідної інформації, передбаченої законодавством та не містить усіх прийнятних альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання;

порушено принцип ефективності та збалансованості, оскільки при прийнятті Наказу N 586 не вирахувано вплив індексації тарифів на фінансово-економічний стан інших галузей економіки України;

порушено принцип передбачуваності, оскільки підвищення тарифів не передбачено затвердженим консолідованим фінансовим планом AT "Укрзалізниця" на 2021 рік, а прийняття Наказу N 586 не передбачено Планом підготовки проектів регуляторних актів у Міністерстві інфраструктури України на 2021 рік;

порушено принцип прозорості та врахування громадської думки, оскільки оскаржуваний наказ направлений на погодження Державній регуляторній службі без врахування зауважень та пропозицій громадськості.

 

В "Укрзалізниці" вважають, що суд вийшов за межі своїх повноважень та оцінював доцільність зміни вартості тарифів, а не відповідність такого рішення органу державної влади законодавчим актам.

 

"Фактично суд перебрав на себе повноваження Міністерства інфраструктури та інших органів, які погоджували відповідний наказ та визначили його доцільність, обґрунтованість та правомірність - Міністерства економіки, Міністерства фінансів, Державної регуляторної служби та Міністерства юстиції. Укрзалізниця вважає такі дії неприпустимими та оскаржить це рішення суду", – повідомила компанія.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.