Погані новини надходять з німецького автомобільного сектору. Індекс ifo для німецької автомобільної промисловості зафіксував сильне падіння в липні. Прогнози також не виглядають добре, причому для всього виробничого сектору.
Індекс впав з -9,5 пунктів у червні до -18,3 пунктів у липні. На це вплинув як індекс, що оцінює поточну ситуацію в секторі, так і індекс, що досліджує очікування на наступні шість місяців.
Що стосується поточної ситуації, то індекс впав з червневих 3,2 пунктів до -6,8 пунктів.
Автомобільний сектор все глибше занурюється в кризу, зазначила Аніта Вельфл з Центру промислової організації та нових технологій ifo.
Крім того, опитані представники німецької автомобільної промисловості налаштовані дуже песимістично щодо наступних шести місяців. Індекс очікувань впав ще нижче нейтральної позначки до -29,1 пункту з червневих -21,3 пункту.
Малоймовірно, що в найближчі місяці очікується якесь значне поліпшення, – оцінює Аніта Вельфл.
У липні 43% автомобільних компаній, опитаних Інститутом Ifo, повідомили про брак нових замовлень. Ще в квітні цей показник становив 29%, що вже тоді здавалося невтішним результатом.
Індекс очікуваних зовнішніх продажів також різко погіршився минулого місяця. Він склав -16,8 пунктів, що на цілих 13 пунктів нижче, ніж місяцем раніше. Не слід забувати, що автомобільний сектор традиційно є рушійною силою німецького експорту.
Як результат, завантаження потужностей заводів цього сектору в липні становило 77,7%, що на 9 відсоткових пунктів нижче середнього довгострокового показника.
Не лише автомобільна промисловість перебуває в жахливому стані в Німеччині. Весь виробничий сектор на Рейні та Ельбі загруз у глибокій кризі. Останнє значення індексу PMI, опубліковане кілька днів тому, склало 43,2 пункти для Німеччини. Це не тільки нижче від нейтрального рівня в 50 пунктів, що означає розширення або уповільнення промислової активності. Це також нижче від рівня 44 пункти, після якого промислове виробництво скорочується.
Для транспортної галузі сповільнення промислової активності в країні – найбільшому виробнику продукції в Європі – означає пропорційне сповільнення темпів замовлень на перевезення німецьких товарів по цілому континенту.