Завантаження...

Португалія: оплату безальтернативних автострад скасовано

Португалія: оплату безальтернативних автострад скасовано

Після понад 14 років дії плати за проїзд на більшості автомагістралей, уряд Португалії вирішив скасувати ці збори на значній частині дорожньої мережі. Цей захід, ухвалений парламентом у червні минулого року, почав діяти з січня.

 

Про це йдеться в повідомленні прес-служби Національної федерації транспортних асоціацій Іспанії (Fenadismer).

 

Скасування плати поширюється на внутрішні автомагістралі та ділянки, де відсутні альтернативні безпечні та якісні дороги. Серед звільнених від оплати маршрутів такі ключові траси, як A4 (Тунель Маран), A13, A22 (Алгарве), A23 (внутрішні райони Бейри), A24 (внутрішній північ), A25 (Бейрас-Літораль та Альта) та A28 (Мінью). Виняток складають деякі ділянки навколо міста Порту, де оплата за проїзд зберігається.

 

Цей крок Португалії є аналогом заходів, вжитих Іспанією у 2018 році, коли було скасовано більше 3300 км платних доріг. Скасування плати за проїзд на трасах, таких як AP-1, AP-4, AP-2 та AP-7, значно покращило безпеку дорожнього руху та перерозподіл транспортного потоку.

 

Fenadismer наголошує, що скасування плати за проїзд надає безсумнівні переваги для підвищення безпеки дорожнього руху та розвантаження національної дорожньої мережі, оскільки дозволяє краще перерозподіляти як приватний, так і професійний трафік між національними дорогами та паралельними автострадами.

 

"Після скасування плати за проїзд на цих дорогах вдалося підтвердити значний перехід приватного транспорту, раніше їздив по дорогах республіканського значення, на звільнені автомагістралі, які мають краще планування та дозволену максимальну швидкість. Це дає можливість більш раціонально використовувати національні дороги транспортними засобами, вибираючи їх залежно від призначення вантажу, оскільки швидкість вантажних автомобілів, на відміну від легкових автомобілів, технічно обмежена", – повідомляє Fenadismer.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.