Завантаження...

10 помилок управління вантажними перевезеннями та як їх уникнути

10 помилок управління вантажними перевезеннями та як їх уникнути

1. Помилка мінімалістичного управління вантажоперевезеннями

Отже, що на рахунок цієї мінімалістичної проблеми управління? Я говорю про підприємства, які довіряють взаємодію з вантажними перевізниками одній або двом особам з невеликими знаннями або досвідом у сфері логістики, або зовсім без них, тому що вантажоперевезення та логістика не є ключовими компетенціями. Людина, яка приймає вхідні поставки роздрібного магазину, адміністратор офісу або хлопці та дівчата на стійці реєстрації.

Відповідь полягає в тому, що такий підхід може обійтися вашій компанії великими сумами грошей через непотрібні витрати на логістику. Втрати можуть бути навіть настільки значними, що перевищують вартість найму спеціалістів з управління вантажоперевезеннями.

 

Що потрібно для поліпшення управління вантажоперевезеннями?

Насправді, мінімалістський менеджмент часто є коренем усіх інших помилок управління вантажоперевезеннями, які ми описуємо в цій статті, оскільки без професіоналів у галузі логістики за кермом, увага навіть до основ, не кажучи вже про більш глибокі дисципліни управління вантажоперевезеннями, часто болюче відсутня.

На початку давайте розглянемо останню згадану вище альтернативу, оскільки компаніям часто потрібно приділяти більше уваги визначенню того, який варіант управління вантажоперевезеннями — внутрішній або зовнішній.

 

2. Помилка ухвалення рішення про відмову від використання внутрішніх/аутсорсингових ресурсів

Існує зв’язок між цією помилкою та помилкою, описаною вище, оскільки для більшості підприємств, які не мають штатного персоналу з управління вантажними перевезеннями, аутсорсинг був би кращим варіантом, ніж мінімалістичне управління. Однак вище розташоване керівництво дізнається про це лише у випадку, якщо витратить час на оцінку переваг та недоліків аутсорсингу порівняно з внутрішнім управлінням вантажними перевезеннями.

Якщо ваша компанія ще не пройшла через такий процес, ви ризикуєте пропустити чудову можливість знизити витрати на логістику та покращити обслуговування за допомогою аутсорсингу управління вантажними перевезеннями. Це не означає, що аутсорсинг підходить для кожної компанії. Важливо проаналізувати можливості та прийняти обґрунтоване рішення йти тим чи іншим шляхом.

 

Потенційні переваги аутсорсингу управління вантажними перевезеннями

Для компанії, яка в даний час працює з мінімальним управлінням вантажними перевезеннями, аутсорсинг може запропонувати ряд потенційних переваг, зокрема:

  • Доступ до цифрових інструментів, які підвищують ефективність та наочність вантажних перевезень;
  • Більша масштабованість для вашого ланцюжка поставок та бізнесу;
  • Зниження витрат на логістику та доставку;
  • Підтримка професіоналів у галузі логістики з великим досвідом управління вантажними перевезеннями;
  • Перевага встановлених партнерських відносин та відносин поміж постачальникими послуг.

Звичайно, ваш аналіз може встановити, що аутсорсинг управління вантажними перевезеннями НЕ є правильним шляхом для вашої компанії, але ви будете розумнішими, якщо отримаєте відповідь. Ви повинні детально оцінити варіант, щоб дізнатися, чи має він більше переваг, ніж недоліків, або навпаки.

 

3. Помилка управління перевізниками

При роботі з клієнтами ми часто зіштовхуємося з ситуаціями, коли компанія працює з набагато більшою кількістю перевізників. І не намагається керувати їх роботою або домовлятися про більш вигідні ціни.

У багатьох випадках це сценарій, що виникає через мінімалістичний підхід до управління вантажними перевезеннями. Без спеціальної команди, яка займається логістикою, немає кому планувати, впроваджувати або контролювати елементи управління вантажними перевезеннями.

Компанії переходять від перевізника до перевізника або використовують одного/двох з них, які здаються найзручнішими або економічними. Проігнорувавши або недооцінивши необхідність у осмисленому аналізі, вони не досягають цінності, яку вони могли б отримати при ефективному управлінні операторами зв’язку.

 

Модернізація внутрішнього управління вантажоперевезеннями

Якщо ви маєте рішучий намір зберегти управління вантажними перевезеннями в своїй компанії, а не здавати його на аутсорсинг, тоді вам потрібно створити структуровану організацію, яка включатиме необхідну кількість логістичних спеціалістів для управління відносинами з перевізниками та вимірювання продуктивності.

Така організація підтримає ваш перехід до більш ефективних закупівель операторів зв’язку, що означатиме консолідацію ваших постачальників послуг до керованої кількості, використовуючи лише тих, які пропонують реальну цінність для вашого бізнесу.

 

4. Помилка модальної фіксації

Хоча компанії часто використовують занадто багато перевізників, вони іноді впадають у протилежний варіант при виборі методів перевезення вантажів. Наприклад, відправник може зосередитися виключно на морських перевезеннях з міркувань економії. При цьому недооцінюється планування, необхідне для досягнення такого рішення економічної ефективності.

Зворотно, зосередженість на швидкості авіаперевезень може призвести до того, що компанія пропустить значну економію, яку можна досягти завдяки добре спланованому використанню морських перевезень FCL або LCL, або збалансованому поєднанню морських та повітряних перевезень.

Схожі помилки також поширені в стратегіях внутрішніх вантажоперевезень, коли надмірне використання одного виду транспорту, такого як авіаперевезення або залізничні перевезення, призводить до проблем з витратами або ефективністю, які можна вирішити за допомогою більш ситуативного підходу або навіть програми оптимізації маршруту та виду транспорту.

 

5. Помилка недооцінки цифрових транспортних технологій

Небагато корпоративних лідерів заперечать, що цифрові технології є необхідними для зв’язного управління ланцюгами постачання (системи SCM або ERP) або навіть для конкретної логістичної функції, такої як складське господарство (WMS).

Декілька років тому було б легше зрозуміти причину низької популярності продуктів TMS. В той час компанія, яка бажала скористатися перевагами програмного забезпечення, повинна була придбати систему, встановити, впровадити і обслуговувати її. Це робило вартість надто високою для багатьох.

Переваги таких партнерських відносин суттєві. Крім забезпечення автоматизованого управління вантажоперевезеннями та транспортуванням за доступною ціною, постачальники послуг встановили відносини з сотнями перевізників і мають цифровий зв’язок з багатьма з них.

TMS: це те саме, що і аутсорсинг?

Використання послуг TMS відрізняється від аутсорсингу управління вантажоперевезеннями, але ви можете розглядати його як свого роду проміжну точку.

Завдяки прямому підключенню до платформи TMS ви зберігаєте контроль над управлінням вантажоперевезеннями, одночасно отримуючи перевагу від ефекту масштабу та спеціалізованого досвіду в галузі логістики та супутніх технологій, які надає постачальник послуг.

TMS: контролюйте варіанти свого оператора зв’язку

Втрата контролю не повинна бути проблемою, пов’язаною з TMS. Ви будете переключати взаємодії таким чином, щоб замість прямого спілкування з операторами зв’язку у вас був той самий діалог з постачальником TMS, який потім буде діяти від вашого імені, щоб допомогти вам досягти своїх цілей з кожним перевізником.

 

6. Помилка невидимості вантажу

В даний час немає потреби або обґрунтування відсутності прозорості у ланцюзі постачання. Компанії, які використовують багато операторів зв’язку і не мають стратегічних партнерських відносин з постачальниками цифрових послуг, все ще можуть страждати від прогалин у інформації.

Це лише одна з причин для встановлення партнерських відносин з декількома надійними перевізниками або експедиторами. Забезпечуючи, що в рамках своїх послуг вони можуть безпосередньо підключити ваш бізнес до своїх рішень для відстеження вантажів. Забезпечувати прозорість всіх відправлень на вимогу та в режимі реального часу.

 

7. Помилка недостатнього розуміння та передбачення

Хоча прозорість товарів на шляху є одним з основних елементів ефективного управління вантажоперевезеннями, вона не повинна бути кінцевою метою прозорості вантажів. Середовище доставки вантажів може бути змінним, і той, хто відповідає за управління вантажами в вашій організації, повинен бути знайомий з ним і всіма його нюансами.

Ви зараз передаєте всі свої вантажоперевезення комусь, хто носить багато шапок або займається логістикою як другорядним обов’язком? Якщо це так, у них може не бути необхідних навичок для проактивного управління такими речами, як прогнозування швидкості та реагування на зміни пропускної здатності оператора зв’язку.

Ви повинні переконатися, що можете спланувати непередбачені обставини та передбачити потенційні проблеми. Це ще одна вагома причина мати принаймні одного або двох досвідчених професіоналів у галузі логістики, задіяних у процесі управління вантажоперевезеннями вашої компанії.

 

8. Помилка ігнорування фрахту як засобу обслуговування клієнтів

Хоча сьогодні багато компаній змінили своє уявлення про ланцюжок постачання і бачать його як важливу складову обслуговування клієнтів, а не тільки невпинний, але необхідний центр витрат, все ще існують організації, які не враховують важливість вантажоперевезень та його доставки до клієнта.

Як вхідні, так і вихідні вантажні перевезення, а також їх управління, безпосередньо впливають на обслуговування клієнтів, тим більше, що експлозія електронної комерції змінила шлях клієнта, де вартість і швидкість доставки мають вирішальне значення.

При мінімалістському підході до управління вантажоперевезеннями знадобиться багато зусиль, щоб переконатися, що люди, на яких ви покладаєте відповідальність за логістику, бачать загальну картину і те, як ваші показники вантажоперевезень вписуються в неї. В результаті ви можете пропустити можливості підвищити конкурентоспроможність вашої компанії за рахунок інноваційних ініціатив у сфері управління вантажоперевезеннями.

 

Покращене обслуговування клієнтів може знизити витрати

Навіть якщо у вас є спеціальна команда з управління вантажоперевезеннями, життєво важливо уникати помилки, пов’язаної з небажаною увагою до логістики. Намагайтеся не дозволяти намір скоротити витрати відволікати увагу від необхідності підтримувати задоволеність клієнтів.

Тому зосередьте увагу своєї команди на обслуговуванні та покладіть на них пошук інновацій. Якщо ви зробите це, з часом ви зможете зменшити витрати на управління вантажоперевезеннями, компенсуючи частину витрат на утримання спеціалістів з логістики.

 

9. Помилка байдужості до навколишнього середовища

Легко припустити, що логістика вхідних і вихідних вантажів погано поєднується з будь-яким прагненням до соціальної відповідальності або дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Проте, незважаючи на те, що вантажні перевезення завдають шкоди навколишньому середовищу і наразі в галузі існує кілька радикальних способів забезпечення сталості (електроенергія та інші альтернативні види палива для наземних, морських та повітряних перевезень ще не є основними рішеннями). Це повинна бути основною метою вашого підходу до управління вантажоперевезеннями з метою зменшення впливу підприємства на навколишнє середовище.

Незалежно від ваших парадигм, що стосуються сталого розвитку, є більше аргументів за, ніж проти того, щоб зайняти екологічно відповідальну позицію у вашому бізнесі. В першу чергу, все більше і більше клієнтів будуть враховувати вашу політику та методи збереження довкілля при прийнятті рішення щодо підтримки вашого бізнесу.

 

З чого складається стійка стратегія управління вантажоперевезеннями?

Зі стратегією управління вантажоперевезеннями, яка сприяє навколишньому середовищу, ви будете шукати способи, як збільшити використання вантажного простору та скоротити пробіг автомобільних вантажоперевезень. Або розглянути найкращі варіанти авіаперевезень або морських перевезень для мінімізації вуглецевого сліду. Ці інновації потрібні для переміщення вашого вантажу таким чином, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище.

Було б помилкою ігнорувати екологічні проблеми, говорити про них тільки на словах або недооцінювати можливості використання сталого розвитку та отримання вигоди з нього. Однак лише маючи достатні та правильні ресурси для надання належної уваги впливу ваших вантажних операцій на навколишнє середовище, ви можете сподіватися досягти значних успіхів.

 

10. Помилка недооцінки очікувань клієнтів (сучасних і майбутніх)

Пожежа електронної комерції, спричинена пандемією COVID-19, назавжди змінила сприйняття покупцями прийнятної продуктивності доставки.

Крім того, споживачі часто очікують швидкої доставки, коли отримання в той же день покупки стає нормою, а не винятком, вони також хочуть, щоб вона була безкоштовною або, принаймні, включеною в ціну товару, а не оплачуваною як додаткова.

Помилкою тут буде недооцінка того, наскільки задоволеність клієнтів залежить від ефективного управління вантажоперевезеннями та спрямованих зусиль, необхідних для його досягнення. Навіть якщо ваші клієнти наразі не очікують високого рівня логістичних послуг, це може бути лише питання часу, оскільки ринкові тенденції продовжують змінюватися.

 

Були допущені помилки? Виправити їх ніколи не пізно!

Публікуючи цю статтю, ми сподіваємося допомогти вам уникнути поширених помилок в управлінні вантажоперевезеннями. Однак можливо, що ваша компанія вже зробила деякі з них і ви живете з їх наслідками.

Якщо це так, не хвилюйтеся! Помилки – це нормально, якщо їх виправити на перших етапах, вони є частиною процесу навчання.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.