Завантаження...

Проблеми з логістикою – у переліку головних, які відчуває бізнес

Проблеми з логістикою – у переліку головних, які відчуває бізнес

54% компаній стикаються з проблемами, пов'язаними з інфраструктурою, комунальними послугами або транспортом через війну. Серед них безперечним антилідером є проблеми з транспортом та логістикою – їх відчувають 83% підприємств (на перебої в наданні комунальних послуг (електроенергія, вода та ін.) у цій групі опитаних нарікають 62%, а на збільшення витрат на технічне обслуговування та ремонт – 35%).

 

Такий стан справ насьогодні зафіксувало опитування "Оцінка стану бізнесу в воєнній Україні", презентоване 11 червня Американською торговельною палатою під час Міжнародної конференції з питань відновлення України (Ukraine Recovery Conference – URC2024).

 

Загалом, ключовими викликами для компаній-членів палати щодо ведення бізнесу в 2024 році є бронювання військовозобов'язаних працівників (80%) та безпека і захист співробітників (75%). Також серед ключових викликів – здоров'я та психічний стан співробітників (50%), ракетні атаки Росії на критичну інфраструктуру та бізнес-активи (45%).

 

Диверсифікація ланцюгів постачання належить до ключових заходів, які були вжиті компаніями для пом'якшення впливу війни на їх бізнес-процеси – до неї вдалися 43% опитаних. Інші основні заходи – розширення можливості віддаленої роботи (87%), розробка плану дій на випадок надзвичайних ситуацій (83%), впровадження посилених заходів з кібербезпеки (48%), , проведення релокації бізнес-процесів або офісів (34%).

 

Ще цікавий факт з погляду перспектив ринку міжнародних вантажних перевезень. Оскільки, 60% бізнес-респондентів спостерігають зміни в поведінці споживачів або в попиті на продукцію/послуги їх компаній під час війни, то 27% вже розглядали або реалізують можливість виходу на нові ринки як стратегічну відповідь на воєнні виклики (у фокусі уваги такі ринки, як Європа (87%), США (30%), Азія (30%), Африка (13%), Австралія (7%).

 

Джерело

 

 

 

 

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.