Кабмін вніс зміни до низки постанов, що стосуються процедури зняття з обліку транспортних засобів та доставлення посвідчень водія, техпаспортів і номерних знаків.
ЄК не планує скасовувати рішення Європейського суду, який у жовтні минулого року зупинив дію норми щодо повернення вантажівок у країну реєстрації, що є частиною Пакету мобільності.
Логістичний ринок Німеччини відчайдушно шукає молодих водіїв вантажівок, автобусів та навіть трамваїв. До половини представників цих професій мають уже передпенсійний вік. Економіка країни почне гальмувати, якщо ситуацію не вдасться змінити найближчим часом.
У Євросоюзі почав діяти закон, що впроваджує Положення про електронну інформацію про вантажні перевезення (eFTI).
Незважаючи на консенсус, досягнутий в грудні минулого року на зустрічі транспортних міністерств ЄС у Брюселі, румунські контрольні служби штрафують перевізників за відсутність у транспортних засобах тахографів нового покоління (Smart Tacho 2).
У зв'язку з завершенням перехідного періоду всі країни-учасниці Конвенції про процедуру спільного транзиту перейшли на застосування NCTS Фаза 5.
Цікаву аналітику останніх новин зі світових ринків енергоносіїв та логістики оприлюднив екс-міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
З 21 січня 2025 року Міністерство юстиції України поновило роботу всіх державних реєстрів, включаючи функції, пов’язані із перереєстрацією транспортних засобів. Ця новина стала довгоочікуваною для автомобільного ринку, оскільки за час зупинення операцій було заморожено близько 100 тисяч угод.
Європейська Комісія надасть Україні криптографічний матеріал для повноцінного використання смарт-тахографів українськими перевізниками.
Ситуація спричинена зменшенням врожаю зерна та втратами обсягів вугілля через захоплення територій, а також ударами по енергоінфраструктурі.
"У 2024 році порти України, незважаючи на постійні обстріли та руйнування інфраструктури, досягли рекордного для воєнного часу показника – майже 97 млн. тонн вантажообігу", – повідомила Асоціація морських портів України.